woensdag 16 november 2011

App in Blog? Blog in app!

Er zit een kleine update aan te komen voor MyCSW.
MyCSW V1.1 zal een link bevatten naar de mobile webpagina van deze blog!
Zo kunnen jullie, de gebruikers, altijd up to date blijven over de app zelf.

Ik ben nu met verschillende mensen in gesprek over andere nieuwe functies binnen de app, maar gezien de tijd die ik daar voor nodig heb weet ik niet of het in 1.1 of in de volgende update, 1.2 komt.

Verder is er weinig nieuws voor Blackberry gebruikers, ik heb nog geen tijd gehad om me daar verder in te verdiepen.

Ook zijn er nieuwe cijfers online gekomen!
We staan nu op 31 gebruikers (Woensdag, 16 november, ochtend)!
Al een leuk aantal, maar niet genoeg!

DUS SPREAD THE WORD EN ZORG DAT IEDEREEN DEZE APP DOWNLOAD!

Groeten!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten