maandag 30 januari 2012

MyCSW WebApp!

Het is nog maar een voorproefje, maar ik ben bezig met het maken van een Facebook app!
Om hem op facebook te krijgen moet ik nog het een en ander doen, waar ik nu geen tijd voor heb,
maar hij is ook gewoon via de link te gebruiken!

De MyCSW WebApp is te gebruiken op ELKE mobiel met internet en ELKE webbroweser!
Dus voor de mensen met een blackberry of een iPhone die mijn mobiele app niet kunnen gebruiken:
Sla deze link op in je mobiel!
Zo heb je toch alles bij de hand.

Let wel: deze app is gemaakt voor de computer en zal er (uitgezoomed) niet altijd geweldig uit zien op mobieltjes.

Ik hoop dat hij bevalt!
zoals ik al zei: het is nog maar een voorproefje (hij is gemaakt puur met kladblok en paint..)

Groeten!

ps, je kan de app like en delen via twitter ed.
mag je best doen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten